بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

در این وبلاگ با توجه به تجربیات نویسنده تحلیل هایی بر اساس استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه به روش رابرت ماینر ، استراتژی خرید در حمایت با رعایت نسبت R/R و استراتژی خرید بعد از شکست مقاومت با رعایت نسبت R/R بر اساس تجربه شخصی و همچنین دیگر تحلیل های تکنیکال ارائه می شود.

لامپ پارس شهاب

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۲ ب.ظ

نماد: بشهاب <------ (از این پس، با کلیک رو نماد سهم، به صفحه شرکت در سایت فناوری بورس منتقل میشوید)


در تایم هفتگی سهم در حال برخورد به خط روند صعودی بلند مدت خود میباشد. اندیکاتور استوک (15،5،5) در تایم هفتگی در منطقه اشباع فروش و صعودی میباشد.


تایم روزانه ، سهم بعد از صعودی کوتاه مدت موج صعودی خود میباشد. اندیکاتور استوک (15،5،5) هم در تایم روزانه در منطقه اشباع خرید و هم جهت با تایم هفتگی صعودی میباشد. حمایت سهم قیما 480 تومن میباشد مه کف کانال نزولی و هم چنین نسبت 38.2% قرار دارد. ناحیه بنفش رنگ ناحیه خرید و حدضرر سهم و ناحیه سبز رنگ حد سود و مقاومت سهم میباشد و طول حد سود بیش از 2 برابر حد ضرر میباشد که نسبت ریسک به ریوارد هم تأیید میشود.

قیمت خرید:  قیمت خرید زیر 500 تومن

حمایت و حد ضرر : 480 (4%)  در صورت شکست این قیمت،  حمایت مهم بعدی سهم 335 تومن!! میباشد.

مقاومت و حد سود:  هدف اول سهم 615 (22%)

 

*** یکی از نقاط منفی سهم نقد شوندگی پایین (حجم معامله کم) در سهم میباشد!!! که میتواند همچون شمشیر دولبه عمل کند که در صورت ریز، فروش سهم و نقد شدن رو مشکل و در صعود حجم مبنا به سختی داده شود و یا صعودی راحت داشته باشد.

 

تذکر 1:  قیمت ها با توجه به رعایت نسبت R/R به نسبت 1 به 2 صادر شده و بالاتر از قیمت های گفته شده خرید نکنید.

تذکر 2:  قیمت پایانی 2% زیر حد ضرر 480 تومن بسته شد، کوتاه مدتی ها اقدام به فروش سهم کنید. (شکست حمایت میتونه عبور از قیمت با حجم بالا باشه یا نفوذ 2-3 درصدی به زیر حمایت)

تذکر 3:  هر شخص، مسئول سود و زیان خود می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی