بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

در این وبلاگ با توجه به تجربیات نویسنده تحلیل هایی بر اساس استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه به روش رابرت ماینر ، استراتژی خرید در حمایت با رعایت نسبت R/R و استراتژی خرید بعد از شکست مقاومت با رعایت نسبت R/R بر اساس تجربه شخصی و همچنین دیگر تحلیل های تکنیکال ارائه می شود.

گروه تلگرام

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

گروه تلگرامی قطعه سازی ها ( خکار ختور ختوقا خفناور خنصیر ) کلیک کنید


لازم هست چند نکته گفته بشه:
1-به دلیل اینکه تعداد سهم های این گروه کم هست و فعلا شامل فقط پنج سهم خکار ختور ختوقا خفناور خنصیر میباشد ، به همین دلیل تعداد پست ها و مطالب گروه کم خواهد بود .

2- سعی بر این هست که کیفیت مطالب بالا باشد تا اینکه کمیت افزایش داشته باشه.


3- در آینده ممکنه تعدادی دیگر از قطعه سازی در صورت بهبود شرایط و وضعیت سود اوری و بنیادی اونها، به گروه اضافه بشه و یا در صورت بدتر شدن وضعیت بنیادی و سودآوری یک سهم ، از گروه حذف بشه


4- سعی بر این هست که مطالب مفید و با کیفیت در مورد این سهم ها گفته بشه حتی اگر مطالب کم باشه اینجوری حداقل از از دست آلارم ها و دینگ دینگ صدای نرم افزار هم راحت میشد . به شخصه از خیلی از گروه ها خارج شدم چون هم مطالب بی ربط با گروه گفته میشد و هم از تعداد بیش از حد پیام ها که بعضا پیام های الکی بودند خسته شده بودم. تازه خیلی از پیام ها رو نخونده حذف میکردم.


5- اگر کسی از دوستان سهمی از قطعه سازی ها رو درخواست داشته باشه که به گروه اضافه بشه، درصورتی که خارج از گروه تونستند از نظر بنیادی منو قانع کند به گروه اضافه خواهد شد در غیر این صورت اضافه نمی شود. البته با دیگر دوستان هم در این رابطه مشورت خواهد شد.

6- گروه فوق فقط مربوط به سهم های گفته شده میباشد و تحلیل دیگر سهم ها در همین وبلاگ ارائه خواهد شد

امیدوارم که دوستان به کیفیت مطالب بیشتر از کمیت آن توجه داشته باشند
اگر نکته یا قانون دیگه ای در رابطه با این گروه لازم بود گفته خواهد شد.
شاد و سلامت باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱

نظرات  (۱)

سلام
پاسخ:
سلام دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی