بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

در این وبلاگ با توجه به تجربیات نویسنده تحلیل هایی بر اساس استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه به روش رابرت ماینر ، استراتژی خرید در حمایت با رعایت نسبت R/R و استراتژی خرید بعد از شکست مقاومت با رعایت نسبت R/R بر اساس تجربه شخصی و همچنین دیگر تحلیل های تکنیکال ارائه می شود.

به نام خدا

دانش ، مهارت ها و سوابق فعالیت در بورس

  • دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی
  • تجربه فعالیت در بازار سرمایه (12 ماه فعالیت مفید از 10/10/90 الی 31/04/92 به صورت مجازی از طریق سامانه تالار بورس مجازی به نشانی ww.irvex.ir  و از 15/05/92 تا کنون به صورت فعالیت و معاملات واقعی از طریق سامانه معاملات آنلاین)
  • آشنای با تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه (منابع یاد گیری کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی استراتژی معاملات رابرت ماینر الگو های هارمونیک دکتر علی محمدی- مقالات اینترنتی و تالار ها و فروم های بورسی و ... ) . 
  • آشنایی با تحلیل بنیادی و آشنایی نسبی با تجزیه و تحلیل صورت های مالی و استفاده از کتاب های مالی مدیریت سرمایه گزاری نوشته بودی ، کین ، مارکوس  و کتاب مدیریت مالی دکتر تهرانی و ...)
  • آشنایی و کاربرد نرم افزار های تحلیل تکنیکال ( متاتریدر ، دینامیک تریدر آمی بروکر و ... ) در تحلیل های تکنیکال .

 

موفقیت در بورس همانند هر کار دیگری علاوه بر دانش نیازمند تجربه می باشد. در این وبلاگ سعی شده با توجه به دانش و استراتژی خود تحلیل هایی رایگان ارائه شود که علاوه بر اینکه برای خواننده منطقی و قابل درک باشد، جنبه های آموزشی تحلیل تکنیکال ذکر شود تا به علاقمندان به بازار سرمایه را در این زمینه کمک شده باشد.

 

بازده سیگنال ها و همچنین صحت و دقت تحلیل های این وبلاگ در طی زمان بهترین ملاک قضاوت می­باشد.


شاد ، پیروز و سربلند باشید