بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

در این وبلاگ با توجه به تجربیات نویسنده تحلیل هایی بر اساس استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه به روش رابرت ماینر ، استراتژی خرید در حمایت با رعایت نسبت R/R و استراتژی خرید بعد از شکست مقاومت با رعایت نسبت R/R بر اساس تجربه شخصی و همچنین دیگر تحلیل های تکنیکال ارائه می شود.

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۴مرداد

نماد: ثباغ <------ (از این پس، با کلیک رو نماد سهم، به صفحه شرکت در سایت فناوری بورس منتقل میشوید)



در تایم هفتگی روند صعودی بلند مدت سهم با خط قرمز رنگ مشخص میباشد. اندیکاتور استوک (15،5،5) در تایم هفتگی خنثی میباشد. در تایم هفتگی سهم  بعد از صعودی میان مدت ( فلش بنفش رنگ) در حال اصلاح این صعود و موج میباشد که این اصلاح با دو احتمال همراه خواهد بود.


1- در صورت شکست حمایت 214 تومن که برابر با ریترسمنت 61.8% (موج صعودی بنفش رنگ)میباشد، اصلاح موج صعودی (فلش بنفش رنگ) به صورت یک ریز موج جنبشی ( 5 موجی ) خواهد بود و سهم در قیمت 195تومن به خط روند بلند مدت خود که یک حمایت بسیار قوی است ، بخورد خواهد کرد. (شکل زیر)

یونس (ب)
۱۷مرداد

نماد: غمینو <------ (از این پس، با کلیک رو نماد سهم، به صفحه شرکت در سایت فناوری بورس منتقل میشوید)


در تایم هفتگی در هر حال تشکیل گوه نزولی میباشد. اندیکاتور استوک (15،5،5) در ناحیه اشباع فروش قرار دارد. همین سهم در حال برخورد به حمایت تاریخی و محکم خود میباشد(پیکان زرد رنگ).



یونس (ب)
۱۲مرداد

اصلاحیه تحلیل سهم بشهاب

سلام

با توجه به تغییر نمودار سهم بشهاب در نرم افزار مفیدتریدر فعلا از خرید این سهم دست نگه دارید در صورت فراهم بودن شرایط مناسب و کم ریسک جهت ورود به سهم و یا معتبر بودن تحلیل با توجه به نمودار مفیدتریدر، اطلاع رسانی و تحلیل دوباره سهم گذاشته خواهد شد. لازم به ذکر که چون قیمت پیشنهادی خرید تا قبل از اطلاعیه اصلاحیه وارد منطقه خرید پیشنهادی نشده در نتیجه ضرری متوجه همراهان و دوستان عزیز وبلاگ نخواهد بود.

نکته: نمودار تعدیل شده سهم در سایت ره آورد 365 درست بود و همانند تحلیل گذاشته شد در وبلاگ میباشد و تحلیل معتبر است واز این نظر مشکلی نمیباشد ولی تا زمان تعدیل نمودار در نرم افزار مفید تریدر در خرید این سهم صبر کنید

از همراهی شما سپاسگذارم

یونس (ب)
۱۱مرداد

نماد: آکنتور <------ (از این پس، با کلیک رو نماد سهم، به صفحه شرکت در سایت فناوری بورس منتقل میشوید)


همانطور که در نمودار میبینید سهم در یک کانال صعودی در حال حرکت است و بعد از برخورد به سقف کانال در حال اصلاح میباشد و اندیکاتور استوک (15،5،5) هم در منطقه اشباع خرید و میله های مکدی هم خط سیگنال رو روبه پایین قطع کرده است و یکی از نشانه های اصلاح سهم میباشد. و اما بهترین منطقه خرید ...



یونس (ب)
۱۱مرداد

نماد: بشهاب <------ (از این پس، با کلیک رو نماد سهم، به صفحه شرکت در سایت فناوری بورس منتقل میشوید)


در تایم هفتگی سهم در حال برخورد به خط روند صعودی بلند مدت خود میباشد. اندیکاتور استوک (15،5،5) در تایم هفتگی در منطقه اشباع فروش و صعودی میباشد.


یونس (ب)
۱۰مرداد


نماد: ختور <------ (از این پس، با کلیک رو نماد سهم، به صفحه شرکت در سایت فناوری بورس منتقل میشوید)


همان طور که در نمودار میبینید سهم در یک کانال صعودی در حال روند 5 موجی الیوت خود میباشد (خطوط خاکستری پر رنگ) .

یونس (ب)
۰۵مرداد

نماد: شرانل <------ (از این پس، با کلیک رو نماد سهم، به صفحه شرکت در سایت فناوری بورس منتقل میشوید)

در تایم هفتگی سهم در حال نزدیک شدن به خط روند صعودی بلند مدت خود میباشد. اندیکاتور استوک (15،5،5) در تایم هفتگی نزولی میباشد و احتمال ریزش بیشتر سهم وجود دارد. اما در تایم روزانه استوک (15،5،5) در حال ورود به منطقه اشباع فروش میباشد که نشان از در حال متعادل شدن معاملات سهم میباشد. هم چنین قیمت 950 تومن حمایت خط روند صعودی بلند مدت سهم و فیبوناچی 61 % اصلاحی نیز میباشد. در تایم هفتگی در صورت شکست حمایت 950 تومن الگوی سقف سه قلو در سهم مشاهده میشود .

 

یونس (ب)