بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

در این وبلاگ با توجه به تجربیات نویسنده تحلیل هایی بر اساس استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه به روش رابرت ماینر ، استراتژی خرید در حمایت با رعایت نسبت R/R و استراتژی خرید بعد از شکست مقاومت با رعایت نسبت R/R بر اساس تجربه شخصی و همچنین دیگر تحلیل های تکنیکال ارائه می شود.

شهر سازی و خانه سازی باغ میشه

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ق.ظ

نماد: ثباغ <------ (از این پس، با کلیک رو نماد سهم، به صفحه شرکت در سایت فناوری بورس منتقل میشوید)



در تایم هفتگی روند صعودی بلند مدت سهم با خط قرمز رنگ مشخص میباشد. اندیکاتور استوک (15،5،5) در تایم هفتگی خنثی میباشد. در تایم هفتگی سهم  بعد از صعودی میان مدت ( فلش بنفش رنگ) در حال اصلاح این صعود و موج میباشد که این اصلاح با دو احتمال همراه خواهد بود.


1- در صورت شکست حمایت 214 تومن که برابر با ریترسمنت 61.8% (موج صعودی بنفش رنگ)میباشد، اصلاح موج صعودی (فلش بنفش رنگ) به صورت یک ریز موج جنبشی ( 5 موجی ) خواهد بود و سهم در قیمت 195تومن به خط روند بلند مدت خود که یک حمایت بسیار قوی است ، بخورد خواهد کرد. (شکل زیر)

2- در نمای نزدیک تر و در تایم روزانه ، سهم بعد از صعودی کوتاه مدت ( فلش ابی رنگ)، سهم در حال اصلاح این موج میباشد اندیکاتور استوک (15،5،5) در ناحیه اشباع فروش قرار دارد. سهم در قیمت 222 تومن (مستطیل آبی رنگ) یک ناحیه PRZ بسیار قوی میسازد که شامل ریترسمنت 88.6% ، پروجکشن 61 % و اکتنشن 1.61% است ،که در صورت برگشت از این قیمت علاوه بر تشکیل الگوی هارمونیک گارتلی صعودی در تایم روزانه، احتمال 1 نامعتبر خواهد بود و ریترسمنت 61% پایان اصلا موج بزرگتر در تایم هفتگی ( فلش بنفش رنگ) و همچنین اصلاح به صورت ABC  ( و نه 5 موجی ) خواهد بود. (شکل زیر)


با توجه به شرایط زیر میتوانید خرید خود را انجام دهید.

قیمت خرید:  قیمت خرید پله اول زیر 223 تومن ، پله دوم زیر قیمت 214 تومن و پله سوم زیر 196 تومن

حمایت و حد ضرر : 214 (5%)  برای کوتاه مدتی ها در صورت شکست این قیمت،  حمایت مهم بعدی سهم 195 تومن میباشد.

مقاومت و حد سود:  هدف اول سهم 250 (12%) و در صورت شکست آن اهداف بعدی سهم 280 (24%) در کوتاه مدت می باشد.

 

**در خرید پله ایی مجموع پله های خرید نباید بیش از 25% از سرمایه موجود باشد و هم چنین نسبت پله ها باید جوری باشد که در آخرین پله خرید و نسبت به حد ضرر خودتون (حد ضرر تعیین شده) میانگین ضرر شما بیش از 8-10 نباشد

 

تذکر 1:  قیمت ها با توجه به رعایت نسبت R/R به نسبت 1 به 2 صادر شده و بالاتر از قیمت های گفته شده خرید نکنید.

تذکر 2:  قیمت پایانی 2% زیر حد ضرر 214 تومن برای کوتاه مدتی ها و زیر 195 برای میان مدتی ها بسته شد، اقدام به فروش سهم کنید. (شکست حمایت میتونه عبور از قیمت با حجم بالا باشه یا نفوذ 2-3 درصدی به زیر حمایت)

تذکر 3:  هر شخص، مسئول سود و زیان خود می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی