بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

در این وبلاگ با توجه به تجربیات نویسنده تحلیل هایی بر اساس استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه به روش رابرت ماینر ، استراتژی خرید در حمایت با رعایت نسبت R/R و استراتژی خرید بعد از شکست مقاومت با رعایت نسبت R/R بر اساس تجربه شخصی و همچنین دیگر تحلیل های تکنیکال ارائه می شود.

تحلیل تکنیکال ثغرب

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ق.ظ

فوری با یه حساب سرانگشتی میشه به ارزش ثغرب پی برد!!! در عجبم از فروشنده های حقیقی !!!

مجمع ثغرب دی ماه است یعنی کمتر از 3 ماه دیگه . سود سال آینده رو 80 ت پیش بینی کرده و در مجمع هم حدودا 60 ت سود پرداخت خواهد کرد . ( 420 = 60 + 80 * 4.5 ) که برابر با 34 % سود طی کمتر از 3 ماه. در ضمن این جدای از شایعه افزایش سرمایه است که اگر واقعیت داشته باشه اون وقت ... همچنین اگر کمی هم اخبار رو دنبال کرده باشید بهتر از من میدونید که مسکن توی این یکی دو سال در رکود بوده و اگر از رکود خارج بشه این پارامتر هم میتونه روی سهم تأثیر بزاره و p/e سهم رو بالاتر از 4.5 - 5 ببره .

در ضمن p/e سهم رو 4.5 درنظر گرفتم که در p/e سهم 4 هم در نظر بگیریم قیمت سهم تا مجمع 380 خواهد بود یعنی 21 % سود در سه ماه.

حد ضرر سهم 290-295 ت است واین یعنی 7 % ضرر با احتساب کارمزد کارگزاری و حد سود در کمترین حالت 380 ت یعنی 21 % سود و در حالت عادی 420 ت یعنی 34 % سود. با این حساب به نظر من برای کسب 21-34% سود ارزش ریسک 7 % درصدی رو داره . نسبت R/R در کمترین حالت 3 و در حالت عادی 5 خواهد بود.

تذکر 1: حتما به تاریخ پست ها و قیمت خرید دقت کنید . (قیمت ها با توجه به رعایت نسبت R/R صادر شده و بالاتر از قیمت های گفته شده خرید نکنید . سیگنال های کوتاه مدت برای همان روز کاری بازار و در صورتی که بعد از ساعت کاری بازار ارائه شود برای روز کاری بعد می باشد )

 تذکر 2: قیمت زیر حد ضرر 290 بسته شد، کوتاه مدتی ها اقدام به فروش سهم کنید .

 

نظرات  (۱)

با توجه به افزا?ش وام مسکن تحل?ل ثتران لطفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی