بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

در این وبلاگ با توجه به تجربیات نویسنده تحلیل هایی بر اساس استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه به روش رابرت ماینر ، استراتژی خرید در حمایت با رعایت نسبت R/R و استراتژی خرید بعد از شکست مقاومت با رعایت نسبت R/R بر اساس تجربه شخصی و همچنین دیگر تحلیل های تکنیکال ارائه می شود.

تحلیل تکنیکال کاما

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۳۷ ق.ظ

خرید کاما در قیمت های زیر 950  با حد ضرر 912 تومن و حد سود 1190 تومن برای کوتاه مدت

 تذکر 1: حتما به تاریخ پست ها و قیمت خرید دقت کنید . (قیمت ها با توجه به رعایت نسبت R/R به نسبت 1 به 2 صادر شده و بالاتر از قیمت های گفته شده خرید نکنید)

 تذکر 2: قیمت زیر حد ضرر 912-900 بسته شد، اقدام به فروش سهم کنید. در صورت شکست حد ضرر احتمال ریزش تا 800 تومن .

نظرات  (۱)

سلام استاد...تبریک میگم بابت وبلاگ جدیدتون.ممنون میشم نظرشماروراجع به کاذربدونم؟درضمن روی چه قیمتی خریدخوسازروتوصیه دارین؟
پاسخ:
سلام
کاذر در یک کانال صعودی قرار دارد که در حال حاضر قیمت در سقف کانال قرار دارد و سهم بعد از رشد کوتاه مدت سقف کانال در بازه قیمتی 655-720 در نوسان است و در صورت شکست حمایت 655 ، سقف دو قلو تأیید میشود و حمایت بعدی در عدد رند 600 و حمایت قوی سهم درکف کانال صعودی در  565 خواهد بود. و در مورد کاذر توصیه به خرید ندارم.

در مورد خوساز فعلا برای افراد کوتاه مدتی با توجه به نسبت R/R  بهترین قیمت خرید زیر 227 ت با حد ضرر 210 ت می باشد. ولی با توجه به پتانسیل سهم در صورت تغییر الگوی خرید و فروش ، الگوی قیمت و تغییر نمودار سهم، قیمت خرید یا فروش جدید اعلام خواهم کرد.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی