بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

در این وبلاگ با توجه به تجربیات نویسنده تحلیل هایی بر اساس استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه به روش رابرت ماینر ، استراتژی خرید در حمایت با رعایت نسبت R/R و استراتژی خرید بعد از شکست مقاومت با رعایت نسبت R/R بر اساس تجربه شخصی و همچنین دیگر تحلیل های تکنیکال ارائه می شود.

یک پیشنهاد

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

هرچند قیمت بسیاری از سهم ها به اندازه کافی اصلاح کرده و در میان مدت ارزنده هستند ولی پیشنهاد میکنم 20-25 درصد از سرمایه خودتون رو نقد باشید تا در صورتی که هفته آینده خدایی نکرده خدایی نکرده توافقی میان ایران و آمریکا ( به نظرم دیگر کشورهای حاضر در نشست فرمالیته هستند ) حاصل نشد، بتوانید از تأثیر کوتاه مدت و شوکی که به بازار وارد میشه حداکثر استفاده رو کنید و بهترین و ارزنده ترین سهام ها رو در قیمت های بسیار عالی به سبد خودتون اضافه کنید.

پیشنهاد میکنم سهم های نوسانی و سهم هایی که ریسک بیشتری نسبت به بقیه سبد دارند و ادامه تحریم ها تأثیر بیشتری روی اونها داره رو برای تأمین نقدینگی و نقد شدن بفروشید و سهم هایی کم ریسک و ارزنده و سهم هایی که در صورت پایین اومدن قیمت باز هم به سبدتون اضافه خواهید کرد رو نگه دارید.

در کل سهام دار و یک سبد گردان خوب کسی است که همیشه مقداری نقدینگی ( با توجه به ریسک افراد بین  15-25 % ) داشته و هیچ وقت این توازن و معادله رو بهم نزنه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۶
یونس (ب)

آموزش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی