بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

بورس * استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه ماینر * تحلیل تکنیکال

بورس و تحلیل تکنیکال

در این وبلاگ با توجه به تجربیات نویسنده تحلیل هایی بر اساس استراتژی مومنتوم در چارچوب زمانی چندگانه به روش رابرت ماینر ، استراتژی خرید در حمایت با رعایت نسبت R/R و استراتژی خرید بعد از شکست مقاومت با رعایت نسبت R/R بر اساس تجربه شخصی و همچنین دیگر تحلیل های تکنیکال ارائه می شود.

پاسخ به سوالات

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ق.ظ

در جواب آقای محمد ا.ف

من هر چقدر سعی کردم نتونستم به ایمیلی که همراه سوال خودتون ثبت کردید جواب شما رو ارسال کنم به همین دلیل مدت زمان پاسخ گویی به سوال شما طولانی شد و توی وبلاگ جواب خواهم داد .

با توجه به گزارشات اعتلا و پوشش سود 48 تومانی در گزارش 9 ماهه این سهم در صورت بهبود شرایط بازار سرمایه در کوتاه مدت سود خوبی خواهد داد . حتی با توجه به شرایط فعلی بازار  سرمایه این سهم در میان مدت و همچنین بلند مدت هم ارزنده خواهد .

با توجه به نمودار تعدیل شده سهم حمایت مهم کوتاه مدت سهم 162 تومن خواهد بود و اگر سهم رو در سبد خودتون دارید میتونید با توجه به حمایت کوتاه مدت سهم نگه داری کنید ولی باز هم تأکید میکنم این سهم در میان مدت برای نگه داری مناسب میباشد.

کسانی هم که قصد خرید کوتاه مدت داشته باشند میتوانند در قیمت های زیر 168 با حد ضرر 162 اقدام به خرید سهم کنند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۴
یونس (ب)

نظرات  (۲)

۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۵۲ محمد ارشدفرد
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگوار
ممنونم بابت پاسخگویی به سوالم. واقعا ممنون. دستتون درد نکنه.
اگه امکانش هست و صلاح دونستین درباره نماد" حخزر" نظرتون رو بفرمایید.
باز هم تشکر میکنم از وقتی که برای پاسخگویی به سوالم صرف کردین.
پاسخ:
در مورد نماد حخزر نظری ندارم و این سهم رو دارید من نمیتونم کمک به شما کنم ولی اگر قصد خرید دارید این سهم رو دارید ، با توجه به وضعیت بازار و افت کنونی سهم ها ، سهم های مناسبت تری برای خرید وجود دارد
سپاس
سلام وقت بخیر یه سوال داشتم
درکتاب {{{ارزش گذاری سهام}}} ترجمه شرکت سرمایه گذاری امین این فرمول هایی که داخل کتاب هست میشه بگین چی هست یعنی از کجا باید شروع کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کننین موفق و پیروز وسربلند باشید
پاسخ:
سلام
ببخشید که دیر جواب شما رو میدم.
منظور سوال شما رو متوجه نشدم میشه بیشتر توضیح بدید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی